Способи оплати за рослини і товари

Для вашої зручності ми пропонуємо кілька способів оплати за ваші замовлення.

Вибирайте максимально зручний для Вас.

  • При замовленні по Україні – обирайте спосіб оплати з передоплатою або післяплатою (накладений платіж).
  • При замовленні з доставкою по Києву Ви можете оплачувати замовлення на місці, за фактом доставки.
  • Готівкою замовлення можна сплачувати при доставці по Києву або при самовивозі із Садового центру Greensad.
  • Безготівкові платежі (оплата на розрахунковий рахунок) ми приймаємо від фізичних та юридичних осіб. Для того, щоб отримати рахунок для оплати за безготівковим розрахунком – звертайтеся до наших менеджерів.
  • Передоплата на карту здійснюється на прямі реквізити карти через спеціальні системи або платіжні термінали.


Відповіді на популярні питання щодо оплати

1. Навіщо робити попередню оплату?

Необхідність передплати полягає в тому, щоб ми були впевнені, що Ви дійсно прийдете забрати своє замовлення з відділення пошти або служби доставки. В іншому випадку (якщо рослини не забрані) протягом перших 5-ти днів (далі будуть нараховуватися додаткові кошти за зберігання) ми оплачуємо доставку рослин в обидві сторони і можна лише уявити, в якому вигляді вони повернуться до нас. Ми неодноразово стикалися із подібними ситуаціями і тому зробили висновок, що якщо клієнт налаштований придбати рослини, то не буде складності зробити передплату, тим паче що в сучасному світі зараз навіть немає необхідності виходити для цього з дому.

2. Чи можна здійснювати оплату по безготівковому рахунку?

Так, звісно можна. Для цього нам необхідні ваші реквізити.

3. Ви платники ПДВ?

Так, ми платники ПДВ.

4. Чому я не можу розрахуватися післяплатою на відділенні пошти за свої рослини? 

Ми не раз зіштовхувалися з тим, що частина клієнтів з різних причин не забирають відправлені їм замовлення, і оскільки ми часто відправляємо живі рослини, можете тільки уявити, в якому вигляді ми отримуємо незабрані посилки назад. Вважаємо, що якщо клієнт робить передплату, для нього є дійсно важливим отримати замовлений товар. Гарантуємо, що у разі, якщо рослини або товари Вам не підійшли – Ви можете оформити в службі доставки повернення і отримати назад свою передплату.

5. Як я можу бути впевнений, що отримую свої рослини після передплати і ви не привласните мої кошти?

Ми ні в якому разі не можемо присвоїти ваші кошти. На це є вагоме пояснення – ми працюємо на ринку вже 12 років і зарекомендували себе як один із найкращих садових центрів України, у нас є база постійних клієнтів, які задоволені нашою роботою. Тому, можемо Вас запевнити, що це неможливо.

Замовлення рослин