Гарантія якості рослин
Гарантія на рослини придбані в садових центрах Групи компаній «Клуб Рослин» , садового центру Greensad
Наш товар – це живі рослини. При транспортуванні поштовими службами до Вас, вони можуть в дорозі пошкодитися або підсохнути. Якщо, з тих чи інших причин, посадковий матеріал прийшов до Вас у неліквідному стані, то у Вас є право на компенсацію протягом 14 днів з моменту покупки.
Ми повернемо Вам кошти, якщо:
1) Якість отриманих саджанців рослин не відповідає стандартам якості (товар пошкоджений)
2) Рослина суттєво відрізняється від фотографії, яку Вам надсилали менеджери при опрацюванні замовлення.
3) Вам прийшов не той товар, який Ви замовляли (пересорт).
Гарантія на торвари для садівництва
На товари для садівництва діє гарантія від виробника 12-24 місяці.
На кожен товар, консультант дасть розгорнуту інформацію по умовам гарантії.
Повернення коштів
Для повернення коштів потрібно зробити наступні кроки:
1) Зателефонуйте нам, або напишіть на один із месенджерів, на який Вам зручно, детально опишіть ситуацію та в чому претензія, а також номер замовлення. В окремих випадках наш співробітник може попросити Вас зробити фотографії неякісного товару (саджанця) як доказ, або інші докази.
2) Розгляд претензії може бути від 2 до 14-и робочих днів.
3) Якщо Ваше звернення про компенсацію буде задовільне, тоді ми повертаємо кошти у вигляді знижки на наступне замовлення, або у вигляді грошових коштів на вказані реквізити протягом 1-3 днів.
УВАГА!
Будь ласка, враховуйте, що ми не несемо відповідальність за аномальні погодні явища в вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха та інші несприятливі для росту рослин погодні умови).
У окремих випадках наш співробітник може запросити додаткову інформацію для кращого розуміння ситуації, яка буде впливати на рішення про компенсацію.
Після придбання саджанців рослин, по закінченні терміну 14 днів товар поверненню та обміну не підлягає. В подальшому вся відповідальність за стан рослин переходить до покупця.
Наша ціль – забезпечити високу якість саджанців рослин та обслуговування.