Способи оплати за рослини і товари

Для Вашої зручності ми пропонуємо кілька способів оплати за Ваші замовлення. Вибирайте максимально зручний для Вас.

Після здійснення оплати необхідно нам повідомити номер замовлення, оплачену суму і дату оплати. Повідомити про оплату можна по e-mail info@greensad.ua , або по телефону.

При замовленні по Україні - обирайте способи оплати з передплатою за рослини або накладним платежем за товари.

Рослини по Україні ми відправляємо тільки з передплатою.

Товари для саду та городу можемо відправити накладним платежем (великогабаритні товари - відправляємо за передплатою).

Чому замовлення по Україні можливі лише за передплатою? Ми не раз зіштовхувалися з тим, що частина клієнтів з різних причин не забирають відправлені їм замовлення, і оскільки ми часто відправляємо живі рослини, можете тільки уявити, в якому вигляді ми отримуємо незабрані посилки назад. Вважаємо, що якщо клієнт робить передплату, для нього є дійсно важливим отримати замовлений товар. Гарантуємо, що у разі, якщо рослини або товари Вам не підійшли - Ви можете оформити в службі доставки повернення і отримати назад зроблену передплату.

Як зробити передплату замовлення по Україні і які переваги можна отримати від цього?

Є такі способи передплати за замовлення по Україні: передплата на карту ПриватБанку (можна зробити в терміналі або у відділенні ПриватБанку, комісія 0%), безготівкова передплата на розрахунковий рахунок..

Основна перевага передплати - це можливість сплачувати суму замовлення без комісії. Зазвичай, при оплаті на місці отримання посилки в службі доставки, Ви додатково сплачуєте 2-3% комісії від суми + 15 грн. за конверт для передачі грошей. У випадку передплати - ніяких комісій і додаткових платежів.

При замовленні з доставкою по Києву - Ви можете сплачувати замовлення на місці, за фактом доставки.

Готівкою. Замовлення можна сплачувати при доставці по Києву або при самовивозі із садового центру "Greensad"

Оплата картою Visa-MasterCard через термінал в садовому центрі. Розрахунок по цьому виду оплати можливий при самовивозі рослин та товарів в садовому центрі. Для розрахунку картою зверніться до менеджерів садового центру.

Безготівкові платежі (оплата на розрахунковий рахунок). Безготівкові платежі ми приймаємо від фізичних та юридичних осіб. Для того, щоб отримати рахунок для оплати за безготівковим розрахунком - звертайтеся до менеджерів.

Предоплата на карту ПриватБанку. Оплата на прямі реквізити карти ПриватБанку через систему Приват24 або спеціальні платіжні термінали ПриватБанку.

Відповіді на Ваші питання про оплату

  • Навіщо робити попередню оплату?   

Попередню оплату необхідно робити лише в тому випадку, коли в замовленні у Вас є рослини. Необхідність передплати полягає в тому, щоб ми були впевнені, що Ви дійсно прийдете забрати своє замовлення з відділення перевізника. В іншому випадку (якщо рослини не забрані) протягом перших 5-ти днів (далі будуть нараховуватися додаткові кошти за зберігання) ми оплачуємо доставку рослин в дві сторони і можна лише уявити в якому вигляді вони повернуться до нас. Ми неодноразово зустрічалися із подібними ситуаціями і тому зробили висновок, що якщо клієнт налаштований придбати рослини, то не буде складності зробити передплату, тим паче що в сучасному світі зараз навіть немає необхідності виходити з дому (Приват 24).

  • Чи побачили Ви оплату замовлення?   

Оплата замовлення перевіряється протягом 2-х годин після повідомлення про оплату.

  • Чи можна здійснювати оплату по безготівковому рахунку?

Так, звісно можна. Для цього нам необхідні Ваші реквізити (уставні данні).

  • Нащо мені повідомляти про оплату? Ви що, не побачите проплату?   

Оплату ми побачимо, але  необхідне підтвердження, що вона надійшла саме від Вас. Саме тому ми просимо, щоб Ви повідомили нам про оплату, яку ми фіксуємо і перевіряємо протягом 2-х годин. Якщо Вам не зручно телефонувати – можете надіслати лист на нашу електронну пошту з сумою та датою оплати.

  • Ви платники ПДВ?

Так, ми платники ПДВ.

  • Чому я не можу розрахуватися накладним платежем на відділенні НП за свої рослини? Як я можу бути впевнений, що я отримую свої рослини після передплати і ви не привласните мої кошти?  

Попередню оплату необхідно робити лише в тому випадку, коли в замовленні у Вас є рослини. Необхідність передплати полягає в тому, щоб ми були впевнені, що Ви дійсно прийдете забрати своє замовлення з відділення перевізника. В іншому випадку (якщо рослини не забрані) протягом перших 5-ти днів (далі будуть нараховуватися додаткові кошти за зберігання) ми оплачуємо доставку рослин в дві сторони і можна лише уявити в якому вигляді вони повернуться до нас. Ми неодноразово зустрічалися із подібними ситуаціями і тому зробили висновок, що якщо клієнт налаштований придбати рослини, то не буде складності зробити передплату, тим паче що в сучасному світі зараз навіть немає необхідності виходити з дому (Приват 24).

Ми ні в якому разі не можемо присвоїти Ваші кошти. На це є вагоме пояснення – ми працюємо на ринку вже 4 роки і зарекомендували себе як один із найкращих садових центрів України, у нас є база постійних клієнтів, які задоволені нашою роботою. Тому можу Вас запевнити, що це неможливо.