20 квітня 2024
Відкритий лист клієнтам

Шановні клієнти!


Я дуже радий, що в цьому сезоні (весна 2015р.) ми маємо продовження стрімкого зростання замовлень і я кожному з Вас дуже за це вдячний і кажу "спасибі"! Для мене це показник нашої якісної роботи, а також наших старань протягом останніх років.


На сьогоднішній день ми продовжуємо робити все можливе, щоб своєчасно відправляти замовлення і задовольняти всі ваші побажання, але, на жаль, є багато причин, через які це не завжди виходить.


Я вважаю, що клієнт завжди правий і на нього не повинні впливати причини наших недоробок, тому не буду деталізувати.
Нам всім хочеться, щоб виконання каждного замовлення було ідеальним, але не завжди так виходить і це дуже турбує мене і всю мою команду. Весь колектив зараз працює з 09: 00-21: 00, а ключові співробітники разом зі мною (іноді) і до пізньої ночі, але ми все одно не встигаємо якісно обробити всі Ваші замовлення.


ava

Ще раз спасибі кожному за терпіння, очікування і розуміння! У разі затримок або інших складнощів в обробці Вашого замовлення - вимагайте від менеджерів компенсації (безкоштовної доставки / знижки), обов'язково підемо на зустріч кожному!
У разі необхідності терміново вирішити будь-яку ситуацію - пишіть особисто мені на oc@greensad.com.ua, обіцяю вникнути в будь Ваше питання і вирішити його протягом дня.


З повагою
директор і засновник садового центру Greensad
Цілик Олексій

Дивитися всі новини