Шановні клієнти! Так сталося, що в цьому сезоні ми отримали велику кількість замовлень по Києву та Україні і в процесі їх обробки та доставки у нас виникли деякі проблеми і затримки ...
Причин тому кілька:
- Затримки з поставками від постачальників;
- Брак наших менеджерів (4-ро осіб) оперативно обробляти всі замовлення;
- Розширення і переїзд на нову територію садового центру.
Звичайно, всі ці причини Вас, як клієнтів, не повинні хвилювати ... Ви платите гроші і маєте повне право отримати замовлення оперативно і без зайвих питань.
Насправді все не так погано ....
Я пишу це звернення, звертаючись до тих декількох засмученим клієнтам, які виправдано залишилися незадоволеними нашим якістю роботи.
Обіцяю, що ми виправимося і в майбутньому врахуємо всі свої промахи, щоб пропонувати сервіс і якість роботи вищого рівня. І ще раз, вибачте.
директор садового центру "Greensad", Цілик Олексій